ღஜღ حریم دل شکسته ღஜღ
ღஜღ حریم دل شکسته ღஜღ
  


برای عشق تمناکن...ولی خارنشو♥

              برای عشق قبول کن...ولی غرورت روازدست نده♥

برای عشق گریه کن...ولی به کسی نگو♥

برای عشق مثل شمع بسوز...ولی نگذار شمع ببینه♥

برای عشق پیمان ببند...ولی پیمان نشکن♥

برای عشق جون خودتوبده...ولی جون کسی رونگیر♥

برای عشق وصال کن...ولی فرارنکن♥

برای عشق زندگی کن...ولی عاشقونه زندگی کن♥

برای عشق بمیر...ولی کسی رونکش♥

برای عشق خودت باش ولی خوب باش♥

 



نظرات شما عزیزان:

farnazzz
ساعت21:32---15 اسفند 1391
nafasammm linkidamet belink bo0o0o0ssss بچه که بودم فقط بلد بودم تا 10 بشمارم

نهایت هرچیزی 10 تا بود

عروسکامو 10 تا دوست داشتم

مامانمو 10 تا دوست داشتم

خلاصه ته دنیا همین 10 تا بود

واین 10 تا خیلی قشنگ بود

ولی حالا نمیدونم ته دنیا چقدره......

نهایت دوست داشتن چندتاست

عــــــــــشقم می خوام بگم دوست دارم

به اندازه ی همون 10 تای بچگی


همسایه دیوار به دیوار شما
ساعت6:58---8 اسفند 1391
باید خــــــــــــــودم را ببرم خانه ؛














باید ببرم صورتش را بشویم ؛











ببرم دراز بکشد ؛











دلداری‌اش بدهم که فکر نکند . . .











بگویم که می‌گذرد ؛ که غصه نخورد ؛











باید خودم را ببرم بخوابد ؛











من خسته است!!!: O


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 8 اسفند 1391برچسب:, توسط  ≈ ≈ஐ maryam ஐ ≈ ≈
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.